Mariza: Cienie mono półmatowe Idaliq

Na początku chciałabym Was przeprosić za ostatnią moją nieobecność. W moim życiu sporo się pozmieniało, a w tym wystrój pokoju. Jest w końcu pięknie, kobieco i nowocześnie. W tym momencie pierwszy raz siedzę przy nowej, białej toaletce i piszę dla Was post. Nowy rozdział w moim życiu zaczynam od prezentacji trzech cieni mono, półmatowych Idealiq.

Zapraszam :)




Mimo, że na twarzy błysk jest coraz bardziej pożądany, to oczy nadal wolimy pozostawiać w matowej wersji. Nigdy nie byłam fanką idealnie płaskich, matowych cieni. Zawsze wybierałam te z odrobiną błysku lub aż satynowe. Czułam się w nich lepiej, chociaż może nie wyglądałam. :) Wybierając mono półmaty Idaliq postawiłam na trzy kolory: beż, granat oraz ciemną szarość.


Beż to kolor idealny na każdą okazję. Posłuży nam jako baza pod ciemniejsze odcienie. Dzięki delikatnym drobinką rozświetli oko, doda witalności. Granat idealnie podbija brązowe i piwne oczy, a szarością podkreślimy załamanie oraz kącik powieki, dzięki czemu stworzymy efekt wow.


Cienie od Idaliq są niesamowicie dobrze napigmenotwane, a ich aplikacja to prawdziwa przyjemność. Dobrze się blendują i trzymają oka. Nałożone na bazę od Marizy (Eyeshadow Base) trzymają się aż do wieczornego demakijażu. Świetnie sprawdzą się w wieczorowych oraz odważniejszych dziennych makijażach. 


Przykładowy makijaż wykonany wyłącznie tymi cieniami:


Tutaj możesz poczytać o innych kosmetykach Marizy, z serii Piątek z Marizą: 




Chcesz kupować produkty Marizy jeszcze taniej?
Jeśli kosmetyki wzbudziły Twoją ciekawość to mam dla Ciebie propozycję - dołącz do teamu Mariza. Oprócz przeróżnych promocji czeka na Ciebie rabat -30%. Rejestrując się tutaj możesz kupować dla siebie, ale także dla rodziny i znajomych ze zniżką -30% bez jakichkolwiek zobowiązań i terminów. 

Najnowszy katalog tutaj.


15 komentarzy:

  1. Ten grafitowy przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają. Ja ostatnio stawiam na maty no ale to już ten wiek hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam z cieni ale prezentuja sie super :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy się nie przekonam do niebieskich cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieni tej marki jeszcze nie miałam okazji poznać, ale czas najwyższy to zmienić. Świetnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nie znam tych cieni ale kolory już mnie kupiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż wyszedł fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądają na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beż i granat prezentują się całkiem interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są subtelne :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo wiele. Dziękuję ♥
Chętnie Cię odwiedzę. Nie mam nic przeciwko zostawianiu linka do Twojego bloga w komentarzu, ale i bez tego bez problemu Cię znajdę. :)

@templatesyard